خرابي ماشين لباسشويي ال جي

۵۱ بازديد

نمايندگي تعميرات ال جي (LG) با سالها تجربه اندوزي در زمينه خدمات تعميراتي و ارائه خدمات پس از فروش لباسشويي ال جي به‌ خوبي به اين نتيجه رسيده است كه همه وسايلي كه ارتباط مستقيم با سلامتي و پاگيزگي افراد دارد داراي نقش مهمي هستند و كمپاني ها و نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده هم براي اين كار همه سعي خود را مبذول مي دارند تا برترين كيفيت لوازم خانگي را بسازند ولي مطابق آمار رسمي فروش و توليد لباسشويي ال جي مي ‌توان فهميد كه اين محصولات مورد استقبال افراد زيادي بوده و همه افرادي كه از اين لوازم خانگي استفاده مي كنند در خريد آينده خود به دنبال محصولات ال جي هستند،

مهندسان نمايندگي تعميرات ال جي نخست تعداد قطعه هاي ايراددار، علت خرابي، ميزان تعميرات موردنياز، هزينه هاي احتمالي و زمان تعميرات كولر گازي ال جي را به شما اطلاع مي دهند و با توجه به خواسته شما قطعه هاي معيوب را تعمير يا تعويض مي نمايند.

با تماس با نمايندگي تعميرات ال جي مي توانيد از خدمات زير برخوردار شويد. پاسخگويي شبانه روزي در هفت روز هفته،

 

نمايندگي رسمي ال جي يكي از بهترين و شناخته ترين شركت هاي توليد كننده لوازم خانگي در دنياست. برند ال جي بين خانواده ها برندي معتبر است. تعميرگاه مركزي ال جي آماده ارائه خدمات به خانواده هاي ايراني است. برند ال جي به اندازه اي در دنيا و ايران شناخته شده است كه نيازي به معرفي ندارد. بسياري از كشورها محصولات ال جي را به منزله لوازم خانگي مرغوب به فروش مي رسانند.

نمايندگي تعميرات ال جي در ايران آماده ارائه خدمات به همه هموطنان عزيزمان است و خدمات پس از فروش ال جي را پشتيباني مي كند. يكي از كارهايي كه نمايندگي تعميرات ال جي در تهران و كرج انجام مي دهد تعويض قطعات محصولات ال جي است.

 

چون ما باور داريم كه توليد محصول باكيفيت هيچ احتياجي به تبليغات ندارد و همه هزينه هاي خود را مصروف سرويس دهي و توليد محصولات با كيفيت مي كنيم. به همين خاطر تعميرات لباسشويي ال جي يكي از بهترين نمايندگي هاي ارائه دهنده خدمات پس از فروش اين برند در ايران است.

نمايندگي تعميرات لباسشويي ال جي (LG) با سالها تجربه اندوزي در زمينه خدمات تعميراتي و ارائه خدمات پس از فروش لباسشويي ال جي به‌ خوبي به اين نتيجه رسيده است كه همه وسايلي كه ارتباط مستقيم با سلامتي و پاگيزگي افراد دارد داراي نقش مهمي هستند و كمپاني ها و نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده هم براي اين كار همه سعي خود را مبذول مي دارند تا برترين كيفيت لوازم خانگي را بسازند ولي مطابق آمار رسمي فروش و توليد لباسشويي ال جي مي ‌توان فهميد كه اين محصولات مورد استقبال افراد زيادي بوده و همه افرادي كه از اين لوازم خانگي استفاده مي كنند در خريد آينده خود به دنبال محصولات ال جي هستند، چون ما باور داريم كه توليد محصول باكيفيت هيچ احتياجي به تبليغات ندارد و همه هزينه هاي خود را مصروف سرويس دهي و توليد محصولات با كيفيت مي كنيم. به همين خاطر تعميرات لباسشويي ال جي يكي از بهترين نمايندگي هاي ارائه دهنده خدمات پس از فروش اين برند در ايران است.

خرابي ماشين لباسشويي ال جي

اگر دستگاه خود را جديدا خريداري كرده ايد و مشكلي در آن ايجاد شده و هنوز زمان كارت گارانتي لباسشويي باقي است و هنوز به زمان پايان نرسيده است، لطفا فقط با شماره تلفن نمايندگي تعميرات ال جي تماس بگيريد. 

ايرادهاي احتمالي ماشين لباسشويي :

1- ماشين لباسشويي جرم و رسوب زده شده و بوي نامطبوعي مي دهد.

 2- در برخي زمان ها لباسها درون ماشين لباسشويي پاره يا صدمه مي بينند.

 3- آبي درون ماشين لباسشويي مي ماند و آب تخليه نمي شود.

 4- ماشين لباسشويي شستشو را كامل اجرا نمي كند و برنامه شستشو نيمه كاره رها مي شود.

 5- موقع شستن پودر در جاپودري لباسشويي باقي مي ماند.

 6- بدنه لباسشويي برق مي دهد.

7- لباسشويي شما اصلا روشن نمي شود.

 8- پس از پايان شستشو درب لباسشويي باز نمي شود.

 9- لباس ها در لباسشويي بيش از اندازه چروك مي شوند.

 10- لباسشويي لرزش زيادي دارد و تكان هاي بيش از حد دارد.

 11- لباسشويي صداي ناهنجار و غير نرمال مي دهد.

 12- صفحه نمايش لباسشويي پيام ارور مي دهد.

 13- از زير لباسشويي آب مي ريزد.

 در صورت برطرف نشدن با تعميرگاه مجاز ال جي تماس حاصل فرماييد.

آموزش تعمير ماشين لباسشويي ال جي

نمايندگي ال جي شرق تهران يك نمايندگي معتبر مجهز با همه امكانات و دستگاه هاي تعميراتي لوازم خانگي است تكنيسين هاي حرفه اي لوازم خانگي با تجربه زياد دوره هاي تعمير لوازم خانگي را كه شامل برد و مانيك است را سپري كرده است.

آموزش تعميرات يخچال شامل عيب يابي مدار به صورت علمي و تعميرات موتور گاز يخچال، تعميرات فريزر، تعميرات يخچال هاي صنعتي، تعميرات موتور گازيخچال  و يخسازها نيز در نمايندگي ال جي غرب تهران انجام مي شود.  

همه تعميركاران نمايندگي تعميرات لوازم خانگي ال جي آموزش هاي لازم براي نصب و راه اندازي يخچال و فريزر و سايد باي سايد ال جي و ساير برندهاي معتير را ديده اند و براي ارائه همه خدمات در اين زمينه ها آمادگي هاي لازم را دارند و اشكالات نصب هر يك از آنها را با شماره تماس نمايندگي ال جي به خوبي فرا گرفته اند و مي توانند آنها را به راحتي رفع كنند. 

كادر مجرب تعميرگاه مركزي ال جي آموزش هاي ويژه اي را براي تعميرات و كار با محصولات ال جي سپري كرده اند و آماده ارائه خدمات پس از فروش ال جي و تعمير و نگهداري انواع محصولات لوازم خانگي برند ال جي مي باشند.

 

قطعات لباسشويي ال جي

نگراني براي تعويض قطعات لباسشويي خود نداشته باشيد. همه قطعات تعويضي ما داراي كارت ضمانت نامه است و از محصولات اصل شركتي خود ال جي استفاده مي كند. 

تخصص نمايندگي تعميرات ال جي در تهران در حوزه تعميرات ماشين لباسشويي و تعميرات سايد باي سايد و نگهداري محصولات ال جي است و همه قطعاتي كه در انبارهاي نمايندگي موجود است براي استفاده داخلي تكنيسين ها و مهندسان بوده و به هيچ نحوي قطعات به صورت جداگانه به مشتري داده نمي شود.

اين تعويض ها كاملا با قطعات اوورجينال و اصلي شركت ال جي صورت مي گيرد و جنس بدلي به كار نمي رود قطعات محصولات ال جي هم از نظر سخت افزاري و هم از نظر نرم افزاري داراي كيفيت ويژه اي هستند كه در قطعه هاي بدلي موجود نيست. اين تمايز به قدري از ساير محصولات شاخص است كه به آن چشم نوازي خاصي بخشيده است.

منبع: نمايندگي تعميرات ال جي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.