تعميرات تلويزيون ال جي

۶۶ بازديد

تلويزيون هال ال سي دي ال جي معروف به اسكارلت كه چندين سال از عمر آنها مي گذرد اغلب با يك مشكل مواجه مي شوند . در اين مقاله سعي داريم به شرح اين مشكل بپردازيم . اين دستگاه ها ( تلويزيون ) بسيار با كيفت و داراي مديريت زمان مي باشند. معمولا خرابي اين نوع تلويزيون ها به اين صورت است كه ، در بعضي از مواقع صداي تلويزيون قطع مي شود و در واقع تلويزيون ال جي صدا ندارد .

مهندسان نمايندگي تعميرات ال جي نخست تعداد قطعه هاي ايراددار، علت خرابي، ميزان تعميرات موردنياز، هزينه هاي احتمالي و زمان تعميرات كولر گازي ال جي را به شما اطلاع مي دهند و با توجه به خواسته شما قطعه هاي معيوب را تعمير يا تعويض مي نمايند.

با تماس با نمايندگي تعميرات ال جي مي توانيد از خدمات زير برخوردار شويد. پاسخگويي شبانه روزي در هفت روز هفته،

 

نمايندگي رسمي ال جي يكي از بهترين و شناخته ترين شركت هاي توليد كننده لوازم خانگي در دنياست. برند ال جي بين خانواده ها برندي معتبر است. تعميرگاه مركزي ال جي آماده ارائه خدمات به خانواده هاي ايراني است. برند ال جي به اندازه اي در دنيا و ايران شناخته شده است كه نيازي به معرفي ندارد. بسياري از كشورها محصولات ال جي را به منزله لوازم خانگي مرغوب به فروش مي رسانند.

نمايندگي تعميرات ال جي در ايران آماده ارائه خدمات به همه هموطنان عزيزمان است و خدمات پس از فروش ال جي را پشتيباني مي كند. يكي از كارهايي كه نمايندگي تعميرات ال جي در تهران و كرج انجام مي دهد تعويض قطعات محصولات ال جي است.

 

در اين هنگام تلويزيون هنگ مي كند . بروز اين اتفاق كاربر را سردرگم مي كند كه ، چرا تلويزيون ال جي صدا ندارد . از آن جايي كه امروزه تلويزيون يك وسيله ي ضروري در منازل است بروز اين اتفاق مي تواند نگراني اهل خانه را در پي داشته باشد .

تلويزيون هال ال سي دي ال جي معروف به اسكارلت كه چندين سال از عمر آنها مي گذرد اغلب با يك مشكل مواجه مي شوند . در اين مقاله سعي داريم به شرح اين مشكل بپردازيم . اين دستگاه ها ( تلويزيون ) بسيار با كيفت و داراي مديريت زمان مي باشند. معمولا خرابي اين نوع تلويزيون ها به اين صورت است كه ، در بعضي از مواقع صداي تلويزيون قطع مي شود و در واقع تلويزيون ال جي صدا ندارد .

 

در اين هنگام تلويزيون هنگ مي كند . بروز اين اتفاق كاربر را سردرگم مي كند كه ، چرا تلويزيون ال جي صدا ندارد . از آن جايي كه امروزه تلويزيون يك وسيله ي ضروري در منازل است بروز اين اتفاق مي تواند نگراني اهل خانه را در پي داشته باشد .

 

 در اين مقاله سعي داريم شما عزيزان را با علت بروز اين مشكل ( تلويزيون ال جي صدا ندارد ) و نحوه ي رفع اين ايراد آشنا نماييم . اما در همين ابتدا به اين مطلب اشاره مي كنيم كه با بروز اين اتفاق ، مشكل حادّي پيش نيامده است . و جاي نگراني زيادي نيست .

چرا تلويزيون ال جي صدا ندارد

با اين كه كمپاني ال جي تا كنون دستگاه هاي با كيفيتي را ارائه كرده است اما اين امر موجب نمي شود در اين محصولات ايراد و مشكلي پيش نيايد . يكي از ايرادات شايعي كه در تلويزيون هاي ال جي پيش مي آيد اين است كه ، تلويزيون ال جي صدا ندارد . علت بروز اين مشكل سخت افزاري است .

 

اگر بخواهيم به صورت كامل به توضيح دليل بروز اين مشكل بپردازيم بايد به اين مطلب اشاره نماييم كه : ۱- يكي از علت هايي كه تلويزيون ال جي صدا ندارد مربوط به ، برد مين تلويزيون مي باشد . درواقع درصورت عملكرد ناقص اين قطعه ( برد مين ) اين مشكل به وجود مي آيد .

 

 ۲-يكي از علت هايي كه تلويزيون ال جي صدا ندارد مربوط به ، خرابي بلندگو مي باشد .

 

همانطور كه اشاره كرديم پيش آمدن اين مشكل ( تلويزيون ال جي صدا ندارد ) راه حل دارد . درنتيجه دارندگان اين دستگاه پرمصرف نبايد خود را نگران و آشفته سازند .

دير روشن شدن تلويزيون ال جي

دير روشن شدن تلويزيون ال جي بيشتر به دليل وجود اشكالاتي در برد تغذيه اين دستگاه است. اكثر قريب به اتفاقِ تعميراتي كه جهت رفع اين اشكال بر روي دستگاه پياده مي شوند رضايت‌بخش بوده و منجر به بازگشت تلويزيون به وضعيت اوليه مي‌گردند. بنابرباين در صورتي كه دير روشن شدن تلويزيون ال جي تان شما را نگران كرده بهتر است باشماره تماس نمايندگي ال جي در ارتباط باشيد.

 

در چنين وضعيتي بيش از هر چيز بهتر است از دستكارهايي خودسرانه پرهيز نموده و عمليات مورد نياز را تنها با راهنمايي كارشناسان مركز تعميرات ال جي انجام دهيد. در اين مقاله برآنيم تا ضمن شرح علل دير روشن شدن تلويزيون ال جي راهكارهاي موجود جهت رفع اين اشكال را بررسي نماييم. با ما همراه باشيد.

دير روشن شدن تلويزيون ال جي و علل اين اشكال

دير روشن شدن تلويزيون ال جي غالباً ناشي از وجود اشكالاتي در برد تغذيه اين دستگاه است بنابراين پيش از هر چيز بهتر است با كاركرد اين قطعه آشنا شويم. برد پاور ساپلاي تلويزيون كه در فارسي از آن با نام منبع تغذيه ياد مي شود وظيفه تأمين ولتاژ براي ساير قطعات تلويزيون را بعهده دارد. اين قطعه به دليل ارتباط با ولتاژ برق شهري در معرض خرابي بيشتر قرار دارد. عواملي نظير توان مصرفي بالاتر اين قطعه و در نتيجه توليد گرماي بيشتر و همچنين نوساناتي كه در ولتاژ بالاي برق شهر ايجاد گردد. برخي از عواملي هستند كه امكان آسيب ديدگي اين قطعه را بالاتر مي برند.

 

در هر حال بروز هر گونه اشكال در اين قطعه به معناي از كار افتادگي ساير قطعات تلويزيون ال جي است زيرا تمامي قطعات ديگر دستگاه از برد پاور، تغذيه مي شوند. بنابراين يكي از دلايل دير روشن شدن تلويزيون ال جي را مي توان بروز اشكال در برد پاور دستگاه دانست. به بيراهه نرفته اين اگر بگوييم بيشترين اشكال رفع شده توسط كارشناسان اين مركز همين دير روشن شدن تلويزيون ال جي است.

 

اين اشكال كه غالباً به دليل خرابي خازن هاي خروجي پاور تلويزيون اتفاق مي افتد در نهايت سبب خرابي دستگاه و دير روشن شدن تلويزيون ال جي مي گردد. با بروز اين ايراد، اگرچه ممكن است تلويزيون بعد از مدت كوتاهي از فرمان روشن شدن، روشن شود ليكن به تدريج، روشن شدن آن با تأخير همراه شده و گاه روشن شدن آن پس از گذشت چند ساعت اتفاق مي افتد.

علل دير روشن شدن تلويزيون ال جي

دير روشن شدن تلويزيون ال جي و خازن ها

جهت درك بهتر علت دير روشن تلويزيون ال جي بهتر است پيش از هر چيز ساختار قطعات اين دستگاه را بررسي نماييم. در طراحي قطعات الكترونيك، قطعات تلويزيون ال جي گاه به صورت «سري» و گاه به صورت «موازي» در مدار قرار مي گيرند. در «حالت سري» با خراب شدن قطعه و يا از كار افتادن آن، جريان مدار قطع مي گردد و جريان برق به قطعات بعدي نمي رسد. براي درك بهتر اين وضعيت مي توان قطع شدن فيوز را در نظر آورد كه در آن است جريان مدار قطع شده و مدار به طور كلي از كار مي افتد.

 

در حالت «موازي» اما، خازن هاي صافي (يكسو ساز) به صورت موازي در مدار قرار مي گيرند. در اين حالت در صورت خرابي و معيوب شدن قطعه، جريان الكتريسيته قطع نشده و تاثير قطعه صافي يا همان خازن، به قطعات بعدي خواهد رسيد. در حالت «موازي» جريان ايجاد شده داراي ريپل و ناصاف است و سطح DC پايينتر از حد مجاز است كه اين امر مانع از تغذيه صحيح قطعات و عملكرد درست آنها مي گردد. (براي مثال آي سي سيستم كنترل كه با ولتاژ ايجاد شده توسط پاور كار مي كند كاركرد صحيحي نداشته و تلويزيون روشن نمي شود.).

خدمات پي از فروش تلويزيون ال جي / تعميرات تلويزيون ال جي با گارانتي / فروش تلويزيون ال جي با گارانتي اصلي

يكي از بارزترين ويژگي هاي خازنها، به ويژه خازنهاي الكتروليت، آن است كه ظرفيت آنها (كه بر اساس واحد فاراد سنجيده مي شود) كم مي شود. ويژگي برجسته ديگر خازنها آن است كه در اثر عبور جريان، خازن مجدداً گرم شده و همزمان با عبور جريان و گرم شدن خازن، اين كمبود ظرفيت جبران مي شود. همين ويژگي علت دير روشن شدن تلويزيون ال جي را كاملاً توضيح مي دهد. بي‌كيفيتي خازن هاي مصرفي و همچنين نزديك بودن ولتاژ وارده به خازن با ولتاژ كار آن، يكي ديگر از علتهاي خرابي خازنهاست كه براي رفع اين اشكال بهتر است خازن هايي با ولتاژ بالاتر استفاده گردد.

تعميرات تلويزيون ال جي

نمايندگي ال جي شرق تهران با تكيه بر تخصص و مهارت كارشناسان خود، توانسته است در طول سال‌هاي اخير بالاترين سطح كيفي خدمات را در زمينه فروش و خدمات پس از آن به مشتريان و مشتركان ال جي عرضه دارد. چيره‌دستي كارشناسان اين مجموعه در كنار بهره‌مندي از به‌روزترين امكانات تعمير و ابزارآلات ترميم، زمينه‌اي فراهم كرده تا پويايي و كيفيت، دو ويژگي لاينفك خدمات ارائه شده در نمايندگي ال جي غرب تهران گردند.

نمايندگي ال جي و جديدترين محصولات نمايندگي مجاز ال جي

نمايندگي ال جي شمال تهران ارائه دهنده كليه خدمات مرتبط با تعمير و بهسازي محصولات شركتي است كه با توليدات كاربرپسندِ خويش در دو حوزه‌يِ تجهيزات خانگي و ارتباطات توانسته است بخش عمده‌اي از بازارهاي جهاني را به خود اختصاص دهد و محصولات خود را به اقصي نقاط جهان صادر نمايد. اين شركت نخستين بار در سال ۱۹۵۸ و از تلفيق دو شركت كره‌اي لاكي (Lucky) و گلد استار (Gold Star) – كه شركت‌هايي فعال در زمينه ساخت قطعات پلاستيكي و  لوازم الكترونيكي بودند- پديد آمد.

نمايندگي ال جي جنوب تهران در صورتي كه به دست متخصصان و با استفاده از تجهيزات تخصصي اين حوزه انجام پذيرد امكان تعمير و ارتقاء كيفيتِ دستگاه هاي ال جي را دوچندان مي سازد. متخصصان فعال در اين حوزه مي بايست ضمن بهره‌مندي از دانش فني مورد نياز، تمامي ابزارآلات تعمير و ترميم را نيز در اختيار داشته باشند.

نمايندگي تعميرات ال جي در كرج در راستاي اقدامات مشتري محورانه خود، درصدد برآمده است تا پاسخگوي تمامي پرسش هاي مشتركان خويش باشد از اينرو شما مخاطبان گرامي مي توانيد با مراجعه به بخش پرسش و پاسخ، پرسش هاي خويش را با ما در ميان بگذاريد و پاسخ هاي كارشناسان ما را دريافت كنيد.

 

ما در اين بخش شرايطي فراهم ساخته ايم تا پاسخگوي تمامي پرسش‌هاي شما هموطنان گرامي درباره ساختار، پيكر، اشكالات و عيوب احتمالي پيش آمده در دستگاه هاي ال جي باشيم. راه هاي برقراري ارتباط با كارشناسان مركز تعميرات ال جي در وب سايت رسمي اين مركز ذكر شده است. 

منبع: نمايندگي تعميرات ال جي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.