نكات لازم در نگهداري يخچال فريزر ال جي

۴۳ بازديد

يخچال فريزر يكي از مهمترين و معمول ترين وسايلي است كه در خريد لوازم خانگي براي منازل حتما در نظر گرفته مي شود. به مرور زمان، يخچال از يك جعبه خنك كننده با تعدادي قفسه ساده به وسيله اي پيچيده و مدل هايي با امكانات گران، تبديل شده است. اكثر توليد كنندگان، يخچال هاي مجلل با بسياري از امكانات و نمايشگر ها و… توليد مي كنند،در نتيجه مي توانند طيف وسيعي از تفاوت هاي ظاهري در يخچال ها تا طبقات قابل تنظيم و… را پيشرفت دهند.

مهندسان نمايندگي تعميرات ال جي نخست تعداد قطعه هاي ايراددار، علت خرابي، ميزان تعميرات موردنياز، هزينه هاي احتمالي و زمان تعميرات كولر گازي ال جي را به شما اطلاع مي دهند و با توجه به خواسته شما قطعه هاي معيوب را تعمير يا تعويض مي نمايند.

با تماس با نمايندگي تعميرات ال جي مي توانيد از خدمات زير برخوردار شويد. پاسخگويي شبانه روزي در هفت روز هفته،

 

نمايندگي رسمي ال جي يكي از بهترين و شناخته ترين شركت هاي توليد كننده لوازم خانگي در دنياست. برند ال جي بين خانواده ها برندي معتبر است. تعميرگاه مركزي ال جي آماده ارائه خدمات به خانواده هاي ايراني است. برند ال جي به اندازه اي در دنيا و ايران شناخته شده است كه نيازي به معرفي ندارد. بسياري از كشورها محصولات ال جي را به منزله لوازم خانگي مرغوب به فروش مي رسانند.

نمايندگي تعميرات ال جي در ايران آماده ارائه خدمات به همه هموطنان عزيزمان است و خدمات پس از فروش ال جي را پشتيباني مي كند. يكي از كارهايي كه نمايندگي تعميرات ال جي در تهران و كرج انجام مي دهد تعويض قطعات محصولات ال جي است.

 

نمايندگي تعميرات ال جي

يخچال فريزر يكي از مهمترين و معمول ترين وسايلي است كه در خريد لوازم خانگي براي منازل حتما در نظر گرفته مي شود. به مرور زمان، يخچال از يك جعبه خنك كننده با تعدادي قفسه ساده به وسيله اي پيچيده و مدل هايي با امكانات گران، تبديل شده است. اكثر توليد كنندگان، يخچال هاي مجلل با بسياري از امكانات و نمايشگر ها و… توليد مي كنند،در نتيجه مي توانند طيف وسيعي از تفاوت هاي ظاهري در يخچال ها تا طبقات قابل تنظيم و… را پيشرفت دهند.

نمايندگي تعميرات ال جي

 

 نكات زير مطالب خوبي درباره راهنماي خريد يخچال فريزر در اختيار شما قرار خواهد داد:

۱-    ميزان مصرف انرژي

با توجه به اينكه يخچال و فريزر دائما به برق متصل هستند و موتور آنها دائما درحال فعاليت مي باشد ،در صورتي كه مصرف برق آن زياد باشد، دستگاه زودتر از كار افتاده و هزينه زيادي را به خانواده تحميل مي كند.

به طور كلي هرچه يخچال و فريزر بزرگتر باشد هزينه انرژي مصرفي آن هم بيشتر خواهد بود.

در كل، يخچال هاي فريزر پايين، بهينه مصرف انرژي را دارند بعد از آن ها فريزر بالا ها. سايد باي سايد كمترين بازده انرژي را دارد گرچه امروزه محبوب ترين نوع يخچال و فريزرها هستند.

مدل هايي كه فريزر آنها در قسمت بالا قرار گرفته است عموما بين ۷ تا ۱۳ درصد كمتر انرژي مصرف مي كنند.مدل هايي كه ذوب برفك اتوماتيك ندارند (defrost) هم حدود نصف يخچال هاي مجهز به اين سيستم انرژي مصرف مي كنند.

اشكال نوع اول اين است كه هر چند وقت يكبار بايد برفكش را تميز كرد تا مصرف انرژي در آن بهينه باشد. يخچال فريزر هايي كه يخساز اتوماتيك يا آبخوري روي درشان دارند، ۱۴ تا ۲۰ درصد بيشتر انرژي مصرف مي كنند. ناگفته نماند كه هزينه اين نوع يخچال فريزرها نيز بيشتر از مدلهاي ديگر است.

از نظر مصرف انرژي يخچال فريزرهاي ۱۶ تا ۲۰ فوت اقتصادي تر هستند واضح است كه هر قدر اندازه يخچال بزرگتر باشد، مصرف انرژي آن نيز بيشتر است. البته خريد يخچال فريزر كوچكتر نيز موجب مي شود تعداد دفعات مراجعه شما به سوپر ماركت بيشتر شود.

باز و بسته كردن در يخچال باعث استهلاك آن، فعاليت بيشتر موتورش و نيز مصرف برق بيشتر مي شود. بهتر است تا حد امكان از يخچال هايي استفاده كرد كه روي در آن ها آبسردكن و يخساز وجود دارد.

۲-    ظرفيت يخچال فريزر

يكي از راهنماي خريد فريزر اين است كه بدانيد كه ظرفيت مورد نيازتان چقدر است. اگر تازه كار نباشيد حساب دستتان است و به راحتي ظرفيت مورد نياز را تعيين مي كنيد. اما آنهايي كه در اين كار مهارت ندارند، بدانند كه به طور متوسط يك خانواده دو نفره به ۱۶۰ تا ۲۰۰ ليتر ظرفيت احتياج دارد. به ازاي هر نفر اضافه هم بايد ۲۰ ليتر ديگر در نظر گرفته شود.

ظرفيت يخچال به عادات خريد و نوع تغذيه شما هم بستگي دراد. اگر بيشتر سبزيجات مصرف مي كنيد، يخچال بزرگتري بخريد. چنانچه هفته اي يك بار به خريد مي رويد نيز ظرفيت را قدري بيشتر در نظر بگيريد.

 ۳-    سيستم يخ زدايي يخچال فريزر

برفك زدايي از چالش برانگيز ترين نكات در خريد يخچال فريزر است چرا كه در توليد يخچال هاي جديد از دانش هاي متفاوتي استفاده مي شود.

بيشتر يخچال فريزرهاي جديد سيستم برفك آب كن اتوماتيك دارند.، به طوري كه خود يخچال بدون دخالت شما و در زمان لازم برفك ها را آب مي كند. به اين ترتيب مصرف انرژي كاهش مي يابد. نمايندگي تعميرات ال جي در كنار شماست.

 ۴-    موتور يخچال

موتور يكي از اجزاي اصلي يخچال است . موتورهاي اينورتر عمر بالا و مصرف انرژي پايين تري دارند. گارانتي موتور يخچال عموما بين ۵ تا ۱۰ سال است.

 ۵-    گاز استفاده شده در يخچال

از معايب استفاده از فريون در يخچال‌ها مي‌توان به حجم زياد آن‌ها در مقايسه با آمونياك، و تخريب لايه اوزون و ايجاد اثر گلخانه‌اي اشاره كرد. با توجه به اين معايب تلاش‌هايي براي يافتن گازهاي جايگزين فريون به عمل آمده كه گاز جديدي به نام ۱۳۴A حاصل آن است. در كولرهاي گازي از فريون ۲۲ استفاده مي‌شود كه به علت دارا بودن هيدروژن، اثر تخريبي آن در لايه‌ي اوزون به مراتب كمتر از فريون‌هاي ۱۱ و ۱۲ است.

بعد از كار با گاز هاي R134 و R22 و … ،مشكلاتي مانند راندمان پايين،قيمت بالا،مقدار زياد مورد استفاده در مسير برودتي يخچال و غيره باعث شد گاز ارزان و خطرناك R600 (ايزوبوتان) با راندمان بالا جايگزين گاز قبل بشود.

تعميرات يخچال فريزر ال جي

 ۶-    تصفيه هوا (بوگير)

هر يك از مواد غذايي بوي مخصوص به خود را دارند كنار هم قرار دادن اين مواد باعث مي شود روي مزه و بوي يكديگر تاثير بگذارند و كيفيتشان نامطلوب شود. سيستم بوگير از اين مسئله جلوگيري مي كند.

۷-    نمايشگر ديجيتال

ميزان درجه حرارت، نوع قالب يخ، فعال بودن آبسردكن و… را نشانه مي دهد.

۸-    برچسب انرژي يخچال فريزر 

برچسب انرژي يخچال فريزر امكان آگهي از ميزان مصرف برق و آب و همچنين سر و صداي دستگاه را براي شما فراهم مي كند. اين ميزان از A تا G دسته بندي شده است.A كمترين و G بيشترين هزينه مصرف برق را براي شما دارد. براي كسب اطلاعات بيشتر با نمايندگي رسمي ال جي در تماس باشيد.

نكات لازم در نگهداري يخچال

 براي دوام بيشتر يخچال به اين نكات توجه كنيد:

    يخچال را در جايي قرار دهيد كه دور از وسايل حرارتي از قبلي اجاق گار، فر و آبگرمكن باشد.

    پشت يخچال حداقل بايد ۱۰ الي ۱۵ سانتي متر از ديوار فاصله داشته باشد.

    ترجيحا درب بخچال را براي مدت زمان زيادي باز نگذاريد

    يخچال بايد از سطح زمين فاصله داشته باشد تا بدين ترتيب سطح پايين يخچال دچار پوسيدگي و زنگ زدگي نشود.

    براي افزايش طول عمر، نواز دور يخچال هميشه بايد تميز باشد

    در زمستان از درجه هاي ۱ تا ۲ و در تابستان از درجه هاي ۲ تا ۴ استفاده شود.

    براي مسافرت هاي طولاني بهتر است بخچال را از برق جدا كنيد.

    به هنگام جابجايي آن را بصورت ايستاده حمل كنيد به طوري كه قسمت موتور در پايين و قسمت راس يخچال هميشه به سمت بالا باشد.

    براي تمييز كردن يخچال هيچگاه از آب استفاده نكنيد و هميشه از دستمال نمدار و سپس خشك استفاده كنيد.

    براي جدا كردن مواد غذايي از داخل يخچال فريزر و يا يخدان هرگز از چاقو و وسايل تيز استفاده نكنيد.

    محل قرار دادن بطري در يخچال نبايد زياد سنگين شود، زيرا اين امر سبب شكستگي اين قسمت شده و در ضمن درب نيز آسيب خواهد ديد.

انواع يخچال فريزر و سايد باي سايد هم مثل همه محصولات كاربردي در يك خانه پس از پذشت زماني نياز به عيب يابي به وسيله مراكز تعميراتي و تعميرات يخچال فريزر ال جي دارد. براي خدمات تعميرات يخچال فريزر ال جي و سايد باي سايد ال جي با يكي از نمايندگي هاي تعميرات ال جي يا تعميرگاه مجاز ال جي تماس بگيريد و از سرويس دهي برتر و سريع اين نمايندگي بهره مند گرديد.

در چه زمان هايي به تعميرگاه مجاز ال جي يا نمايندگي تعميرات يخچال فريزر ال جي نياز داريد.

زماني كه مي خواهيد فيلترها و ساير قطعات جانبي يخچال يا سايد باي سايد خود را تعويض كنيد

زماني كه يكي از بخش هاي ماشين شما آسيب ديده باشد يا شكسته باشد.

زماني كه صداي بيپ از يخچال يا فريزر به گوش تان بخورد.

زماني كه خوراكي هاي شما رد يخچال سا سادي باي سايد يخ بزنند.

زماني كه يخچال يا سايد باي سايد شما روشن نشود.

زماني كه خواركي ها و يا آبي كه از آب سرد كن خارج مي شود داراي بوي بدي باشد.

البته زمان هاي بسياري است كه نياز به مراجعه به نمايندگي تعميرات يخچال فريزر است در همه موارد ما در كنار شما هستيم و با اولين تماس شما در محل شما حاضر شده و نسبت به حل آنها اقدامي مي كنيم.  از شما هم مي خواهيم در صورت ديدن هر ايراد يا چيز مشكوكي در عملكرد و كارايي يخچال يا سايد باي سايد خود با تعميرگاه مركزي ال جي تماس بگيريد تا از وارد شدن صدمات جدي به يخچال يا سايد باي سايد خود پيشگيري كنيد و هزينه هاي تعميراتي خود را كاهش دهيد.

لازم به بيان است كه همگي تعميركاران ما كه در ايران و تهران وظيفه تعميرات يخچال فريزر ال جي و سايد باي سايد ال جي را دارند و همه عوامل ما سعي مي كنند بهترين قطعات و لوازم يدكي را براي يخچال و سايد باي سايد شما تدارك ببينند و به هيچ نحوي از قطعه هاي تقلبي و نامعتبر استفاده نكنند. قطعات جعلي به عملكرد و كاركرد ماشين هاي شما صدمه جدي مي زند و بقيه قطعه ها را هم مشكل دار مي كند پس خودتان هم در زمان تعويض از اصل بودن قطعات مطمئن شويد.

ما براي اينكه قطعه نامعتبري وارد يخچال و سايد باي سايد شما نشود نهايت كوشش و دقت خود را مي كنيم و در تعميرگاه خود فقط قطعات اصل و فابريك خود شركت ال جي را ارائه مي دهيم. نمايندگي ما تا از اصل بودن قطعات ال جي مطمئن نشود آنها را در يخچال و سايد باي سايد شما استفاده نمي كند. براي اينكه خيال شما را از اصل بودن قطعات الي جي آسوده كنيم تمامي قطعات تعويضي را گارانتي شش تا يكساله مي كنيم تا ضمانتي بر اصل بودن قطعات ارائه شده در نمايندگي تعميرات ال جي باشد.

خدمات پس از فروش ال جي در تهران

تعميرات يخچال فريزر ال جي و تعميرات سايد باي سايد ال جي ارائه دهنده بهترين خدمات تعميرات تخصصي برد الكترونيك يخچال فريزر در تهران و ايران است. در ساليان اخير در صنعت توليد محصولات خانگي به خصوص در انواع يخچال و فريزر، شاهد استفاده از آخرين فناوري هاي هستيم كه در توليد اين محصول به كار رفته است و به خاطر اينكه توليدكنندگان در رقابت با هم مي باشند و خواهان ارائه بهترين محصولات با آخرين استانداردهاي روز هستند تا بتوانند رضايت و اعتماد مشتري هاي زيادي را به محصولات خود جلب كنند، توجه بسياري به ايجاد تكنولوژي هاي نوين در توليد محصولات خود مي كنند.

اين تكنولوژي ها يا به صورت بهينه تر كردن ظاهري و زيبا سازي لوازم خانگي و يا به صورت بالا بردن خدمات پس از فروش ال جي و قابليت هاي دستگاه ها و يا به صورت آميزه اي از هر دو مورد لحاظ مي شوند.

در تازه ترين يخچال فريزر هاي ساخته شده نيز مي توان اين تكنولوژي هاي خلاقانه را مشاهده كرد. بهره گيري از آخرين فناوري مدارهاي الكتريكي ياعث شده تا بتوان يخچال فريزر هايي كاملا هوشمند به بازار ارائه كرد و اين مدارها همه كارهاي مكانيكي و الكترونيكي يخچال  ها را كنترل مي كنند.

طبيعي است كه هر چه توليد و ارائه يك وسيله حرفه اي تر و فني تر باشد و امكانات و قابليت هاي زيادي به آن اضافه شده باشد، هم قيمت خريد آن بيشتر خواهد بود و هم هزينه هاي مربوط به تعميرات و خدمات آن نيز زيادتر خواهد بود، چون براي برطرف كردن ايراد هاي تخصصي و مشكلات احتمالي نياز به دانش حرفه اي تر و مدت زمان زيادي است.

شماره تلفن نمايندگي ال جي

پس همزمان با ساخت يخچال فريزر هاي هوشمند با توانايي هاي به روزتر خيلي از نمايندگي هاي تعميرات يخچال فريزر ال جي و تعميرات سايد باي سايد ال جي نيز سعي كرده اند تا با بهره گيري از بهترين مهندسان و تعميركاران فني خدمات با كيفيت تري را به مشتريان خود ارائه دهند.

منبع: نمايندگي تعميرات ال جي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.