چگونه از بين بردن بوي بد داخل ماشين لباسشويي خلاص شويم؟

۲۷ بازديد

وجود بوي بد در ماشين لباسشويي يكي از مشكلاتي است كه همواره در بسياري از خانه ها وجود داشته و باعث ايجاد فضاي نامطبوعي در محل قرار گرفتن ماشين لباسشويي كه عموماً در آشپزخانه است مي شود.

مهندسان نمايندگي تعميرات ال جي نخست تعداد قطعه هاي ايراددار، علت خرابي، ميزان تعميرات موردنياز، هزينه هاي احتمالي و زمان تعميرات كولر گازي ال جي را به شما اطلاع مي دهند و با توجه به خواسته شما قطعه هاي معيوب را تعمير يا تعويض مي نمايند.

با تماس با نمايندگي تعميرات ال جي مي توانيد از خدمات زير برخوردار شويد. پاسخگويي شبانه روزي در هفت روز هفته،

 

نمايندگي رسمي ال جي يكي از بهترين و شناخته ترين شركت هاي توليد كننده لوازم خانگي در دنياست. برند ال جي بين خانواده ها برندي معتبر است. تعميرگاه مركزي ال جي آماده ارائه خدمات به خانواده هاي ايراني است. برند ال جي به اندازه اي در دنيا و ايران شناخته شده است كه نيازي به معرفي ندارد. بسياري از كشورها محصولات ال جي را به منزله لوازم خانگي مرغوب به فروش مي رسانند.

نمايندگي تعميرات ال جي در ايران آماده ارائه خدمات به همه هموطنان عزيزمان است و خدمات پس از فروش ال جي را پشتيباني مي كند. يكي از كارهايي كه نمايندگي تعميرات ال جي در تهران و كرج انجام مي دهد تعويض قطعات محصولات ال جي است.

 

تعميرات لباسشويي ال جي

ما در اين آموزش قصد داريم كه نحوه ايجاد بوي بد در ماشين لباسشويي و نحوه برطرف كردن بوي بد ماشين لباسشويي را به شما آموزش دهيم.

 

وجود بوي بد در ماشين لباسشويي يكي از مشكلاتي است كه همواره در بسياري از خانه ها وجود داشته و باعث ايجاد فضاي نامطبوعي در محل قرار گرفتن ماشين لباسشويي كه عموماً در آشپزخانه است مي شود.

تعميرات لباسشويي ال جي

ما در اين آموزش قصد داريم كه نحوه ايجاد بوي بد در ماشين لباسشويي و نحوه برطرف كردن بوي بد ماشين لباسشويي را به شما آموزش دهيم.

چرا از داخل ماشين لباسشويي بوي بد به مشام مي‌رسد؟

براي بوي بد ماشين لباسشويي دلايل زيادي وجود  دارد كه ما امكان توضيح تك تك اين دلايل را نداشته و به اختصار شما را با آنها آشنا مي‌كنم. براي اطلاعات بيشتر با تعميرگاه مجاز ال جي تماس بگيريد.

خارج نكردن لباس هاي خيس از ماشين لباسشويي و نگهداري آنها براي مدت زياد كه علاوه بر ايجاد بوي بد امكان رشد قارچ ها را داده و باعث ايجاد ناراحتي پوستي خواهد شد

بستن درب ماشين لباسشويي بعد از اتمام مراحل شستشو و خارج نكردن لباس‌ها

خشك نكردن لاستيك دور درب ماشين لباسشويي بعد از هر بار شستشو

 جلوگيري از بوي بد ماشين لباسشويي

سرويس نكردن ساليانه و عدم رسيدگي به تعميرات لباسشويي ال جي

گير كردن شي يا لباس در قسمت فيلتر پمپ تخليه و عدم تميز كردن آن كه شما مي‌توانيد از آموزش تميز كردن فيلتر پمپ تخليه اين كار را ياد بگيريد

تميز نكردن جاپودري ماشين لباسشويي (مي‌بايست هرچند مدت يك‌بار چاپودري را بيرون كشيده و آن را تميز كنيد)

اين موارد از مهم ترين مواردي است كه باعث ايجاد بوي نامطبوع در ماشين لباسشويي ميشود كه ما به آن‌ها اشاره كرديم

نحوه برطرف كردن بوي بد ماشين لباسشويي

در بالا توضيح داديم كه چون منبع اصلي بو مشخص نيست شما مي‌بايست هر چند مدت يك بار اقدام به تميز كردن فيلتر پمپ تخليه و چاپودري كنيد ولي مهم ترين كاري كه شما مي‌بايست انجام دهيد اين است كه هر ۶ ماه يكبار دو ليوان سركه سفيد را در داخل ماشين لباسشويي ريخته و به مدت ۱۵ دقيقه درب ماشين لباسشويي را ببنديد

چگونه ماشين لباسشويي را بي بو كنيم

بعد از آن بايد برنامه ماشين لباسشويي را روي داغ ترين و طولاني ترين برنامه شستشو تنظيم كرده و اجاره دهيد تا عمل شستشو بدون لباس انجام شود دقت كنيد اگر براي بار اول است كه اين كار را انجام مي‌دهيد و بعد از انجام آن اين مشكل حل نشد حتماً مقداري جوش شيرين نيز به محلول سركه اضافه كرده و اين كار را دوباره تكرار كنيد شما با  اين كار به راحتي از شر بوي بد داخل ماشين لباسشويي راحت خواهيد شد.

 

تعميرات ماشين لباسشويي ال جي

اگر لباسشويي شما نياز به تعمير داشته باشد لزومي به آوردن دستگاه به محل نمايندگي نيست، همكاران ما با يادداشت آدرس شما در كوتاهترين زمان خودشان را به محل خانه شما مي رسانند و مشكل دستگاه شما را برطرف مي نمايند.

تعميرگاه مركزي ال جي همه فاصله هاي بين خود و مشتري را از ميان برداشته است و آماده ارائه خدمات بدون واسطه در سراسر ايران و به ويژه تهران و كرج است.

همه كادر و كاردان ها و كارشناس هاي نمايندگي رسمي ال جي مهارت و تجربه زيادي درباره انواع لباسشويي ال جي دارند و در دوره هاي آموزشي ويژه اي همه فنون سخت افزاري و نرم افزاري اين دستگاه ها را فرا گرفته اند.

شركت نمايندگي تعميرات ال جي واردكننده همه قطعات انواع لباسشويي هاي ال جي است و با به خدمت گرفتن مهندسان زبده در اين فن بسياري از عيب هاي احتمالي لباسشويي هاي ال جي را در همه جوانب برطرف مي نمايد.

تعميرگاه مجاز ال جي

همچنين نمايندگي تعميرات ال جي با ارائه ضمانت نامه خدمات پس از فروش ال جي، ساير برندهاي معتبر را نيز پشتيباني مي كند و آماده خدمت رساني مي باشد.

شماره تلفن نمايندگي ال جي

نمايندگي تعميرات ال جي با فراهم آوردن قطعات ال جي و ساير برندهاي مشهور و دارا بودن مهارت و تخصص كافي به حل ايراد هاي احتمالي و تعميرات محصولات ال جي اقدام مي كند و و با افتخار توان جلب رضايت مصرف كنندگان محترم ال جي را دارد و تعميرات و خدمات آن را به بهترين نحو انجام مي دهد.

نمايندگي تعميرات ال جي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.